INTERVIEW : CREATIVE PRO ADRIATIC– agencija koja spaja regiju i ujedinjuje europsko tržište

INTERVIEW : mladi lider ALJAŽ ČAD i iskustvena managerica NATAŠA BAGIĆ spajanjem svorili novu snažnu agenciju u Adria regiji

piše: Danijela Kušen

Staložena energija mladog poduzetnika izaziva znatiželju već prilikom prvog kontakta koji smo ostvarili za vrijeme 18.og Weekend media Festivala u Rovinju. Aljaž nije samo mlad već i iznimno fokusiran, smiren i odlično procjenjuje tržišta i ljude.

Nerijetko poslovni ljudi sa iskustvom prilaze mlađoj generaciji sa rezervom vezano uz njihove sposobnosti i iskustvo ali u ovom slučaju je inovativnost mlade generacije odnosno Aljaža Čada spojena sa energijom iskustva između ostalog i jedne od najpoznatijih managerica u Hrvatskoj Nataše Bagić u agenciju CREATIVE PRO ADRIATIC.

Creative Pro Adriatic dio je vodeće regijske event agencije Creative Pro Group osnovane 2005. godine sa tendencijom širenja u regiji Adria i ambiciji razvitka u jednu od najvećih full-service event agencija u Europi. Trenutačno broji 120 zaposlenika i iza sebe ima projekte sa jednim od najvećih brendova poput Croatia Airlinesa, L’Oreala, Intereurope, Shell Adria Petrol i mnogi drugi..

Osim kreativnosti i inovacija Aljaž Čad i Nataša Bagić otkrili su što ih razlikuje od ostale konkurencije u Adria regiji

Aljaž Čad , dirketor za Sloveniju :” Globalni Experiance marketing tek dolazi u adria regiju
Photo: Creative Pro Adriatic

eternall.hr :

Znamo da ste vizionar te da je Creative Pro Group izabrala Vas kao partnera zbog Vaše energije vizionara i modernog pristupa u marketingu, međutim zanima nas koje iskustvo ili nasljeđe Vas je definiralo?

Aljaž Čad :

“Odrastao sam u obitelji koja se bavila tehničkom produkcijom kongresa i to unazad 60 godina. Prvo je počeo moj djed a onda su roditelji pokrenuli agenciju. Otac je uvijek organizirao putovanja u Rim gdje se održavao festival i prezentirao rad najboljih agencija poput Jack Mortona i sličnih . Fascinirao me taj svijet i uvijek smo donosili zaključke u čemu je snaga svakog projekta – prezahvalan sam na tom nasljeđu i iskustvu. Obitelj mi je uvijek podrška i tu nalazim mir i kreativnost koji prenosim na cijeli team.

CREATIVE PRO agencija na europskom tržištu postoji 20 godina i poznata je po organizaciji evenata experiance driven komunikacije i to za velike korporacije  poput Petrola, Loreala,  Nestléa, Shell-a, BMW-a, Martini & Rossi, Microsofta i drugih …

Misija: Inspiriramo emocije,

oblikujemo uspomene

eternall.hr :

Vaša motivacija i motivacija Vašeg teama je  #noFEAR – kako ju postižete ?

Aljaž Čad :

Povjerenje klijenata i projekti kojima dokazujemo da je sve moguće dovode do daljnje motivacije  kao npr event za CROATIA AIRLINES povodom 35. obljetnice. Tada smo kreirali jedinstvenu 3D projekciju izravno na zrakoplovu koja je spojila povijest kompanije s vizijom budućnosti. Zatim za AutoWallis smo kreirali u Češkoj event za BMW X3 vrhunsko premium korisničko iskustvo.

Okupili smo team mladih ljudi kod kojih nam je bitno da ne rade pod pritiskom straha. Odnosi su bazirani na poštivanju i svi smo jednaki i open minded ka novim idejama i kvalitetnoj energiji. Otvoreno i bez imalo lažne skromnosti govorimo o našim uspješnim projektima jer to našu kreativnost još više integrira i ojačava.

eternall.hr :

Zašto su eventi holistička iskustva za koje je potrebna kompletna stručnost?

Aljaž Čad :

Izgradnja profesionalnog tima strastvenih i kreativnih ljudi ključno je kao i digitalizacija i održivost. Naša ekspertiza je vrlo transparentna kao i projekti koji govore za nas. Želimo realizirati što veći broj projekata do kraja godine i ojačati poziciju na tržištu cijele regije u kojoj otvaramo urede u sedam država Adria regije.

Uzevši sve u obzir još je intrigantnija činjenica da je Aljaž idealna osoba zajedno sa Natašom za velike planove regionalne europske podružnice i želju da uvedu promjene u mindset i organizaciju evenata.

Nataša Bagić : managing direktor za Hrvatsku https://creativepro.hr/

eternall.hr :

Iza Vas je veliko radno iskustvo u brand managementu, marketingu i to čitavog globalnog tržišta u nekim fazama Vašeg radnog vijeka  možete nam reći gdje ste sve radili i koja pozicija Vas je najviše inspirirala ?

Nataša Bagić :

Zvuci jako ozbiljno ali ni ne razmišljam o tome što je bilo jer se sve brzo mijenja i potrebno je kontinuirano učiti. Karijeru sam započela nakon fakulteta u kreativnoj agenciji Grey Worldwide gdje smo uglavnom radili produkciju i sve kampanje ATL/BTL odnosno od A -do Ž kako bi se reklo za telekomunikacije koje su tada tek ušle na tržiste, izbrusila sam marketing alate u Coca Cola Company za koju uvijek volim reci da je biblija marketinga i silno sam zahvalna na toj prilici, provela predivnih 13 godina u Beiersdorfu i uživala u mirisima NIVEA kreme, koju još nosim u srcu, nakon toga malo prošetala po kozmetičkom start-up-u Foreo i onda se usudila isprobati drugu industriju, osim kozmetike,  i druge kategorije u SDA ( small domestic applience ) uz Philips i De Longi. Inspiracija na mom osobnom poslovnom putu je uvijek bila vezana uz projekte, a ono sto me vodilo kroz karijeru je i ljubav prema brandu, energija koju osjetim i želja da brand približimo sto većem i širem target-u s vrijednostima koje brand nosi kao bi priča ostavila trag.  Nivea je uvijek u mom srcu, bile su to godine dobrih budgeta, odličnih projekata, vrhunskog društva, vanjskih suradnika, dobrih zabava….. ali globalna kampanja Delonghi s ambasadorom Brad Pitt ipak drži prvo mjesto, zbog uredaja za kavu, naravno 😊

eternall.hr :

Izvrsno se nadopunjavate sa cijelim teamom Creative PRO koje  prednosti posjeduje agencija za koju radite i da li imate i neke osobne ciljeve – konkretno dodatno iskustvo ili Vas motivira nešto drugo ?

Nataša Bagić :

Prije svega CreativePro je agencija koja živi i potiče kreativu,  koja želi iz svakog projekta stvoriti još nešto dodatno jer neovisno o tome što radimo BTC ili BTB projekt,  jedinstvenost mora biti dio priče i to je nešto sto mi vraća osmijeh na lice i motivira me za daljnje projekte.  Spoj ljudi koji u današnje vrijeme žele živjeti PINK world i kaos mi daju dodatnu energiju za napredkom…. Neovisno koliko iskustva imali, uvijek postoji prilika da naučimo nešto novo, da promijenimo nepisana pravila i usudimo se prihvatiti izazov.

eternall.hr :

Planet positive je kakav event i da li hrvatske korporacije shvaćaju važnost certificiranog odnosno odgovornog event managemenenta ?

Nataša Bagić :

Planet Positive Event (PPE) je digitalna platforma za procjenu, mjerenje i certificiranje održivosti događanja, razvijena u skladu s europskim standardima (ESRS) i Direktivom o korporativnom izvještavanju o održivosti (CSRD). Alat omogućuje organizatorima da na strukturiran i transparentan način prate svoj utjecaj na okoliš i društvo – od prikupljanja podataka, preko izračuna ugljičnog otiska, do dobivanja certifikata održivosti.

Mislim da smo mi tu tek na početku i kada se prvo zadovolji zakonska obveza ispunjavanja ESG-a u korporacijama, koja kreće aktivno od 2026,  onda će tek detaljna analiza i sam alat dobiti na značenju i postati praksa gotovo svake kompanije i svakog događaja.

Planet Positive je jedini certifikat u Europi za autentičnu održivost u event industriji. Ekološka odgovornost sastoji se od mjerenja ugljičnog otiska ali i održive prakse

eternall.hr :

Što za Vas znači fearless mindset i kako ga Vi provodite u svojoj svakodnevici ?

Nataša Bagić :

Sloboda misli nam pomaže da ne režemo krila… niti sebi, niti kolegama niti projektima. Veseli me managiranje mladih timova, okruženost mladim generacija, jer oni nose dodatnu inspiraciju i energiju koja može mijenjati tok misli i dozvoliti nam da se usudimo… biti drugačiji, odraditi nešto preko noći, prepoznati inicijativu….. većina nas nosi kreativu u duši, ali teško se  prepuštamo mašti, jer svijet je pun pravila, uputa, smjernica … budućnost je u jednostavnosti, jer samo tako možemo stvarati „ pink world“ i poticati osmijeh… a zar nam stvarno nešto drugo treba?

IZVOR : PRIOPĆENJE ZA JAVNOST / interview sa Aljaž Čadom i Natašom Bagić izradila Danijela Kušen

Fotografije : Creative Pro Adriatic

You may also like