Nakon tri desetljeća od revolucionarnog L’Eau d’Issey pour Homme, kuća Issey Miyake vraća se s novim muškim mirisom
Le Sel d’Issey
– omaž elementu soli i prirodnoj dinamici.
koji osvaja kombinacijom morskih i zemljanih nota te inovativnom ekološkom koncepcijom.

Predstavljajući more, slani polaritet mirisa odiše energijom akorda soli.
Morske alge prirodnog podrijetla stapaju se s hrastovom mahovinom, vrstom alge koja je migrirala prema kopnu, povezujući se s drugim olfaktivnim polaritetom mirisa.

Zemljani polaritet prožet je muževnim drvenastim notama
Dajući mirisu gustoću i teksturu, prirodni pješčani vetiver kombinira se s prerađenom cedrovinom.
Pjenušavi prirodni đumbir dodatno osnažuje akord soli.
Temeljna ideja mirisa je sjećanje na val, odnosno na interakciju soli (poput začina života) i vode, što je parfumer Quentin Bisch pretočio u osjetilno iskustvo. Iako sol u prirodi nema izražen miris, Bisch je koristio sintezu prirodnih sastojaka kako bi dočarao njezinu suštinu: laminariju (morsku algę), hrastovu mahovinu s kopnenim korijenjem te đumbir koji daje živahnu iskru.
Zemljani karakter osiguravaju prirodni vetiver i cedrovina, stvarajući kontrast između morskih i kopnenih akorda.
Poput puta od mora do unutrašnjosti, miris započinje oštrom svježinom soli obogaćenom đumbirom, da bi se razvio u kombinaciju morskih biljaka i drvenastih nota. Baza od vetivera i cedrovine simbolizira stabilnost kopna, dok pakiranje uključuje 10% recikliranih algi, a reciklirana bočica od 20% recikliranog stakla naglašava održivi pristup. Parfem sadrži 95% prirodnih sastojaka te ima veganski certifikat, što ga čini jednim od ekološki najsvjesnijih u ponudi brenda.
Japanski umjetnik Tokujin Yoshioka dizajnirao je prozirnu eliptičnu bočicu koja postupno blijedi
prema dnu, asocirajući na talasanje mora.
Radi se o čistom minimalizmu u pokretu. Kromirani poklopac reflektira svjetlost, dodajući dojam dinamike, dok je mogućnost ponovnog punjenja inovacija u muškoj kolekciji brenda.
Le Sel d’Issey nastavlja tradiciju prepoznatljivih prirodnih inspiracija Issey Miyakea.
Nakon što je 1994. redefinirao mušku svježinu s L’Eau d’Issey pour Homme, ovaj parfem postavlja sol u središte priče, nudeći suvremenu interpretaciju muževnosti kroz prizmu održivosti.
Dok L’Eau d’Issey predstavlja klinčinu svježinu, Le Sel D’Issey gradi intenzivniji, zemljaniji karakter s naglaskom na prirodne ekstrakte. Od apstrakcije prema ogranskoj snazi cilja na potpunu muževnost.


Ovo nije samo parfem, već senzualna metafora odnosa čovjeka i prirode.
IZVOR : PRIOPĆENJE ZA JAVNOST