Otto Kern kreira elegantan mirisni doživljaj

piše: Tony Lux

Otto Kern je jedan od premium brendova u vlasništvu Ahlers grupe, Herford. Modna marka označava ležernu modu s naglaskom na vrhunski dizajn i izradu. Prvi miris lansiran je 2006. godine – i od tada mirisi inspiriraju i naglašavaju moderan i sofisticiran izgled u svakodnevnom životu.

Otto Kern Beyond Horizon
Kompleksan mirisni doživljaj za kozmopolite

Novi miris za muškarce sastoji se od posebnih mirisnih nota međusobno usklađenih i kreiraju elegantan mirisni doživljaj. Nova kompozicija Beyond Horizon Otta Kerna sadrži intenzivne sastojke koji olfaktornom izražajnošću bivaju poželjne od okoline ali i od strane poslovnog čovjeka, samopouzdano elegantnog i profinjenog.

Otto Kern Beyond Horizon pravi je miris za muškarce koji znaju što žele. Otvoreni za nove avanture, dopadljivi i šarmantni – oni razmišljaju u velikim razmjerima. Samo je nebo granica! Nova kreacija Otto Kern Beyond Horizon svojom orijentalnom mješavinom podsjeća na senzualni jantar. U gornjoj noti susreću se svježina grejpa i kardamoma u zanimljivom spoju s prepoznatljivim mirisom cimeta. Jantar u srednjoj noti mirisu daruje tajanstvenost. Markantna aromatičnost ove note zaokružena je balzamičnim, afrodizijačkim i intenzivnim mirisom karanfila. Aroma srednje note susreće se u donjoj noti s muževnim akordima luksuzne kože, tople sandalovine, zamamnog pačulija i daška vanilije. Muževan i elegantan miris prati svakog muškarca svjesnog svog stila.

članak izrađen u suradnji Maurer&Wirtz , PR.

You may also like