Carolina Herrera nastavlja potvrđivati status jednog od najutjecajnijih mirisnih brendova novom kolekcionarskom interpretacijom kultnog mirisa Good Girl. U vremenu kada parfemska industrija slavi statement bočice, priče o osnaženoj ženi i koncept “mirisa kao nevidljivog modnog dodatka”, ovaj novitet savršeno se uklapa u trendove koje oblikuju suvremenu parfemsku scenu.
Trenutni trendovi u parfumeriji
Najjači trend posljednjih sezona je naglašena narativnost – mirisi više nisu samo kompozicije nota, nego kompletne priče o osobnosti, identitetu i stavu u kojima se pronalazimo.
Posebno se ističu parfemi koji istražuju dualnost ženstvenosti: spoj snage i nježnosti, svjetla i tame, sofisticiranosti i zaigranosti, često kroz kontrastne akorde poput badema, kave, jasmina, tonke i kakaa u jednoj kompoziciji.

Paralelno, kolekcionarska izdanja i limitirane bočice dodatno naglašavaju ulogu parfema kao modnog objekta – predmet želje koji se jednako rado nosi i izlaže poput skulpture.
Inovativnost brenda Carolina Herrera
Kuća Carolina Herrera već više od četiri desetljeća gradi estetiku “odvažne elegancije” – spoj couture detalja, živopisnih boja i radosti življenja, što se preslikava i u njezine mirisne kolekcije.
Od prvog mirisa predstavljenog 1988. pa do današnjeg portfelja od 20 parfemskih linija, brend dosljedno njeguje ideju da miris treba djelovati kao nevidljivi modni dodatak koji ženi daje samopouzdanje, suvremenost i osjećaj ljepote.

Good Girl linija jedan je od najuspješnijih primjera brend inovacije: stiletto-bočica postala je globalna ikona, a poruka “It’s good to be bad” redefinirala je mainstream narativ o višeslojnoj, nepredvidivoj ženstvenosti.
Good Girl je zamišljena kao miris za ženu koja se ne uklapa u jednostavne definicije – ona je slatka, inteligentna, neustrašiva i zabavna . Njezini “svjetli” elementi dolaze kroz blistavi jasmin, dok “tamnu” stranu naglašavaju bogati kakao, tonka i akordi badema i kave, stvarajući sofisticiranu igru kontrasta.
Upravo ta ideja dualnosti – da je ponekad “tako dobra kad je malo zločesta” – postala je zaštitni znak čitave mirisne obitelji.

Kako novi miris prati (i nadograđuje) trend
Good Girl Bowtastic Collector’s Edition razvija sve ključne trendove parfemske industrije i kodove samog brenda. Riječ je o kolekcionarskom izdanju kultnog stiletta, “obučenom” u ponoćno plavu boju, s dramatičnom mašnom i detaljem nalik safirnom kamenu na peti – dizajnu koji donosi dozu teatra, glamura i večernjeg crvenog tepiha. Bočica izgleda kao couture cipela spremna za noć u operi, pa miris doslovno funkcionira kao modni objekt koji spaja svijet visoke mode i parfumerije.
U olfaktivnom smislu, Bowtastic ostaje vjeran prepoznatljivom Good Girl potpisu: gornja nota badema otvara kompoziciju hrabrom, blago gourmand energijom, dok srce čine tuberoza i jasmin sambac, zaduženi za blistavu, raskošnu ženstvenost. U bazi se razvijaju tonka i kakao, koji mirisu daju toplinu, dubinu i zavodljivu misteriju, stvarajući bogatu ambrastu kompoziciju koja savršeno odgovara aktualnoj potražnji za toplim, “wrap-around” mirisima s karakterom.

Time Good Girl Bowtastic istovremeno prati i nadograđuje trendove: donosi priču o suvremenoj ženi koja se ne odriče glamura, voli statement estetiku i bira parfem koji je jednako snažan kao i njezin stav.
U digitalnom kontekstu, hashtag #GoodToBeBad ostaje jasan poziv na igranje s dualnošću, dok nova, teatralna bočica prirodno “traži” da bude dijeljena na društvenim mrežama – od prvog unboxinga do večernjeg selfija pred izlazak.
Za našu redakciju, Good Girl Bowtastic dolazi kao logičan izbor za sezonu u kojoj se od mirisa očekuje više od lijepog traga: želi se priča, stav, komadić visoke mode na polici – i trenutak u kojem je sasvim u redu biti “dobro – na svoj, pomalo zločesto dobar način”.

Članak izrađen u suradnji sa Orbico d.o.o.
