Dugo očekivani parfemski brend koji stvara mirise za dušu

piše: Tony Lux

LE LABO dugo očekivani parfemski brend stigao je u Hrvatsku u niche parfumeriju Lana

Le Labo parfemski brend nastao je u francuskoj pokrajini Grasse, a razvijao se u New Yorku

Brend je osnovan 2006. godine u New Yorku. Osnivači Eddie Roschi i Fabrice Penot osmislili su potpuno drugačiji niche parfemski brend sa do tada neviđenim temeljnim konceptima: miris mora dotaknuti vašu dušu, šokirati Vas a opet podsjetiti na neke intimne trenutke u našem životu.

Koncept brenda u svim segmentima polazi od toga da je strast najbitnija, te da nas ona pokreće u svakom segmentu poslovanja, života i stvaranja trajnih vrijednosti pa tako i proizvoda unutar brenda već od samog ručnog prikupljanja sastojaka za mirise.

Ručno se beru latice ruže, izrađuju i svijeće i postižu dogovori – stiskom ruke. Le labo surađuje sa zajednicama u kojima rade strastveni ljudi koji brinu o proizvodnji na osebujan način pazeći na iznimnu kvaltetnu i održivost izvora: sakupljači cvijeća, lokalne obiteljske farme, ljevači svijeća, majstori za oblikovanje recikliranog drva itd.

Gentlemenski stav je sveprisutan, stoga je održivost razvoja samoga brenda čitavo vrijeme u fokusu i unatoč tome što je brend Le Labo kupljen od strane korporacije Estée Lauder Companies 2014. godine.

Unutar spomenute korporacije Le labo je zadržao svoju osebujnu strategiju i duh stvaranja uz pomoć John Demseya, grupnog predsjednika Esteé Lauder-a, zajedno s drugim brendovima niche parfema kao što su Jo Malone i Tom Ford.

Deborah Royer Globalna predsjednica brenda i glavna kreativna direktorica, Le Labo Fragrances

“LE LABO vjeruje da “duša” mirisa dolazi iz namjere kojom je stvoren i pažnje kojom je pripremljen.”

Deborah Royer Globalna predsjednica brenda i glavna kreativna direktorica,

Svako prodajno mjesto funkcionira poput otvorenog umjetničkog laboratorija dizajniranog kao zabavni park za nos gdje ljudi mogu uzeti vremena da pomirišu i dodirnu sirove sastojke kako bi probudili svoj osjet mirisa i potaknuli emocije. Mirisi se miješaju svježe i ručno po narudžbi, a svaka etiketa je personalizirana s datumom i mjestom formulacije, kao i porukom koju odabere klijent.

Le Labo znači “laboratorij” na francuskom.
Stvaranje duševne ljepote s pažnjom kroz obrtničku izradu sporog parfimerstva srž je tvrtke LA LABO.
Središte kolekcije je 19 uniseks parfema i 12 svijeća, a u ponudi su senzorne formule za tijelo, kosu i lice, kao i linije za njegu kože.

Postavke brenda LE LABO

Vjerujemo da kvalitetan miris mora biti nametljiv.

Vjerujemo da je humanije testirati kozmetiku na ljudima iz New Yorka nego na životinjama.

Vjerujemo da je budućnost luksuza (pa tako i parfema) u obrtništvu.

Vjerujemo u duševnu snagu promišljenih ruku: ruže ručno odabrane, svijeće ručno lijevane, parfemi ručno formulirani i dogovori postignuti rukovanjem.

Vjerujemo u strastvene duše koje rade uz nas.

Vjerujemo u Hafizov pogled na život: “Djeluj veličanstveno. Uvijek djeluj veličanstveno”.

Vjerujemo da nas je New York oblikovao na ovaj način, uz dozu Wabi-Sabija i nekoliko redaka od Thoreaua.

Vjerujemo da bismo trebali odložiti naše moderno oruđe i posvetiti se vremenu da usput pomirišemo ruže.

Vjerujemo da smo mladi samo jednom, ali da možemo zauvijek biti nezreli.

I vjerujemo da objašnjenje ubija umjetnost. Stoga, zaboravite sve ovo!

Proizvode možete kupiti u niche parfumeriji Lana, Mesnička 1, Zagreb

You may also like