MODNA KUĆA LANCEL autentična ikona stila već 150 godina diktira trendove

piše: Danijela Kušen

The Maison Lancel

Ovaj izniman francuski brend uskoro slavi 150. godina postojanja. U susret obljetnici Lancel je reintegrirao svoje povijesne vrijednosti obnavljajući logotip iz 1930. na svojim proizvodima koji kako i naslijeđe nalaže: prate i stvaraju trendove u Francuskoj i na globalnoj razini.

Prvi butik je otvoren 1879. godine i nazvan je Au Phénix—”Feniks” što nije slučajno jer Lancel sa mitskom pticom dijeli istu sposobnost kontinuirane obnove – kroz godine, godišnja doba i trenutke koji u naše živote unose boje i vrhunsku francusku estetiku.

Brend koji je opstao toliko godina svoju autentičnost i dostojanstvo sa svojim klasicima odlučno kombinira sa modernim stilom kroz različite trendove, međutim bez obzira na bogatu povijesti, sve je samo ne “vintage” kuća. U korijenu njegove priče su inovativne ideje i kvalitetni proizvodi koji postavljaju trendove u izgledu i praktičnosti korištenja ali i u prezentaciji.

Do 1883. Lancel je otvorio 5 prodajnih mjesta u francuskim gradovima :
Marseille, Bordeaux, Lyon, Le Havre i Lille.

Rođen u užurbanom području Faubourgs, brend Lancel spaja stare zanate s vrlo kreativnim izričajem. Odlikuju ga kvaliteta i funkcionalnost u kombinaciji s maštovitim detaljima – sve u službi zadovoljavanja potreba suvremenih žena. U početku je brend dizajnirao proizvode za pušače, uključujući pametne detalje kao što su lule od briara opremljene sigurnosnim premazom (1893.) ili njegov prvi automatski džepni upaljač iz 1927. koji “nije prljao ni prste ni rukavice” i nagrađen je

Godine 1937. Albert Lancel, sin osnivača Angèlea, dobio je veliku nagradu na Svjetskoj izložbi u Palais de Chaillot, s ovim automatskim graviranim metalnim upaljačem. Motiv na upaljaču nazvan “revolving L” reinterpretiran je u novim kolekcijama.
Le Rouge Lancel! Ova mala torba potječe iz 1930-ih. Crvena koža, unutrašnjost od satena…crvena i kopča od jantarne smole

U kasnom devetnaestom stoljeću Lancel je plasirao svoju prvu torbicu od “turističke” do kazališne i večernje satenske torbe – a modno osvještena Parižanka ih je morala imati sve.

Njegove zaista svestrane torbice postale su neizostavan modni dodatak, tako je i prva lansirana bucket bag u 1920.oj postala prava Ikona stila koju su kasnije modernizirali u atraktivnoj crvenoj boji a lansirana je 1987.- ELSA bucket bag i danas predstavlja ikonski dizajn i utjelovljuje Lancelov avangardni stil.

Inovacija također leži u središtu asortimana prtljage, poput torbe Mistral izrađene od otpornog najlonskog platna, koja je predstavljala revoluciju u putnim torbama 1982. godine.

Vintage reklama za LANCEL asortiman putne prtljage iz 1987. s top modelom Renée Simonsen.

Danas brend proizvodi različite kategorije proizvoda od poslovnih varijanti do putne prtljage od različitih materijala ali svakako sofisticiranih modela koji prate trendove pod uvjetom da svaki proizvod mora zadovoljiti najviše kriterije apsolutne kvalitete.

Modnu kuću su osnovali Angèle i Alphonse Lancel, na 20 passage des Petites Ecuries u Parizu kao tvornicu zanatskih lula koja je transformirana u luksuznu marku Alberta Lancela 1901. tijekom burnih pariških dvadesetih godina prošlog stoljeća. Njegove četiri kategorije proizvoda za žene, muškarce, lifestyle i putovanja s vremenom su se razvijale i ultimativno prezentirale trendove Pariza što je i danas fokus brenda LANCEL.

Primarna opsesija od samog početka bila je ponuditi asortiman luksuzne kožne galanterije, proizvode po mjeri kao uslugu za sve zahtjevniju klijentelu te zaljubljenice u torbe od tapir kože, fine tuljanove kože ili natopljene svile.
Odani kupci bili su glumica Cécile Sorel i kabaretski zabavljač Mistinguett, kao i Maurice Chevalier. Lancel je veliki uspjeh postigao i sa svojom ponudom poklona : 1920. godine posuđe, linija nakita, fonograf i zapisi (1923), te putopisi (1924). Izumitelj konceptualne trgovine, Lancel se povezivao s umijećem darivanja prodavajući sve što je chic pariška kuća mogla proizvesti od “praktičnih” noviteta i galanterije do upaljača od sedefa i muštikli od bjelokosti preko art deco minaudières izrađenih od laka ili zlatnog “Oreuma”.


Putovanje je bilo stalna tema Lancelovog asortimana, butici su stvarali dojam prekooceanskog broda, osobito u trgovini na place de l’Opéra, koje je otvoreno 1929. godine na četiri kata ponude najvišeg standarda luksuznih proizvoda. Tamo je tvrtka otvorila a revolucionarni zvučni studio za testiranje opreme kao što je Emerson radio i prvi “patuljasti” radio, nazvan Bambino, koji je patentirao upravo Lancel.

Kultna torba Charlie pravi je dragulj stručnosti u izradi kože u kući Lancel.
Simbol profinjenog i delikatnog cool-chica sa svojim vidljivim ili skrivenim detaljima, bivoljom kožom i prepoznatljivim volumenom.

Modna kuća se osnažuje novom vlasničkom strukturom 2018. od strane talijanske grupe Piquadro ostavljajući duboko ukorijenjene etikete brenda koji ostaje vjeran svojoj baštini na način da su svi prototipovi najprije dizajnirani u pariškom studiju kojim je upravljao “Compagnon du Devoir”, vrhunski majstor a proizvodnja se nastavlja u radionici talijanske grupe u blizini Firence što je dodana vrijednost samoj kvaliteti i tehnikama izrade.

COCOON DE LANCEL – najnoviji bestseller
inovativan brend kombinira tradicionalni know-how proizvođača kožne galanterije s duhom luksuza, prožetim dozom fantazije ali i osvještenosti održivog razvoja korištenjem recikliranih materijala za ručke ove inovativne bestseller linije.
Lancel neprestano reinterpretira svoje nasljeđe, preispituje klasične kodove i trendove.


Kontinuirana želja za inovativnošću i pritom održavanje određene pozicije luksuznog brenda dovodi do proizvodnje linije kojim se Lancel želi približiti mlađoj publici – utjelovljuje radosnu svježinu i slavi spontanost, poput vrlo željenog blaga koje naglašava stil Parižanki, nebitno da li je ona ljubavnica, poslovna žena ili “femme fatale”.

U središtu Lancel stila leži fantazija, suptilna umjetnost koja spaja ukusnu profinjenost s uravnoteženom mješavinom razigranosti. Lancel torbe privlače pozornost bez provokacije, vješto se poigravajući bezvremenskim referencama prožetim modernošću što je fokus od 1937. godine.

Modna ikona BUCKET torba je bestseller koji se u Francuskoj prenosi od majke do kćeri; od 1987., bucket torba etablirala se kao amblematična IT-torba na Pariškim ulicama .

Međutim brend njeguje i izrazito poslovan stil linija torbi za muškarce i žene koje se kontinuirano mogu naći u njihovoj ponudi
Lancel reinterpretira legendarnu i bezvremensku Premier Flirt torbu sa svojom mladenačkom, modernom i ženstvenom privlačnošću.
Lancel uvijek prati trendove zadržavajući kriterije kvalitete kroz iskustvo zadnjih 150 godina ( Photo : Lancel )

Članak izrađen u suradnji sa ORBICO d.o.o. i LANCEL brendom ( prodajno mjesto ul. Nikole Tesle 15, 10 000 Zagreb; telefon 01 4876 504 )

You may also like