Žena sa vizijom : Estée Lauder

piše: Danijela Kušen

ESTÉE LAUDER svojom vještinom i poduzetnošču inspirirala je mnoge ljude. (fotografija : Skrebenski)

Nakon II.svjetskog rata u vrijeme kad su muškarci dominirali industrijom ljepote, žena iz Queensa koja je imala viziju pokrenula je revoluciju u njezi kože lansirajući 4 skincare proizvoda.

Međutim priča o uspjehu Estée Lauder započela je dok je još kao djevojka u srednjoj školi spravljala kreme u kuhinji sa svojim ujakom, isprobavajući ih te analizirajući koji su najbolji načine njihove aplikacije.

Tijekom godina njezino iskustvo je podupirala snažna volja i obećanje da svaku ženu može učiniti posebnom i lijepom i u tome tražila suradnike koji su dijelili s njom ideju, znanje i iskustvo.

“Never underestimate any woman’s desire for beauty.”

“Nikad ne podcijenjuj želju svake žene za ljepotom.”

Estée Lauder

Istinska strast prema ljepoti

Kreativnost u poslovanju, strast i predanost su gospođu Lauder dovodile do evolucije u svakom segmentu poslovanja. Najbolji primjer je njeno uočavanje kako je njega kože kompleksna te sama prodaja i pristup kupcima nije potpuna ukoliko se proizvodi ne prezentiraju na način da klijentica osjeća apsolutno zadovoljstvo pri kupnji i ima sve detaljne informacije o najboljem načinu njege prilagođeno njezinim potrebama. Ovakav specifičan pristup rezultirao je uvođenjem savjetnica za njegu odnosno BEAUTY ADVISERA na prodajnim mjestima koji su se uz klasične prodavače zadržali i danas, a implementirali su ih svi globalni brendovi posvećeni njezi kože – u parfumerijama i robnim kućama.

Vještinama, kontinuiranim razvojem i prirodnim talentom za marketing ESTÉE LAUDER je uspjela stvoriti imperij ljepote koji svih ovih godina predstavlja ikonu beauty industrije.

Savjetnice za njegu i danas pružaju visoki nivo usluge kroz autentičnost pristupa :” Greet, Meet, Treat, Complete. ” ili “Pozdravi.Izađi u susret(svakome). Tretiraj klijenta i Završi uslugu zadovoljstvom kupca.”
Gospođa ESTÉE LAUDER

PRVI MIRIS & ULJE ZA KUPANJE

Sve do 1950-ih većina je žena miris čuvala za posebne prigode obzirom da su im supružnici poklanjali parfem za rođendan ili godišnjicu braka. Estée je željela pronaći način da žene kupe vlastiti parfem, pa je 1953. stvorila Youth-Dew, ulje za kupanje koje je služilo i kao parfem za kožu. Ova je inovacija zaludila kozmetičku industriju, promijenivši način na koji se mirisi prodaju i transformirajući tek nastalu tvrtku u višemilijunski posao.

ESTÉE LAUDER Tender Light miris iz luksuzne kolekcije Estee Lauder

Naime tada je gospođa Lauder izazvala sveopći kaos u robnoj kući prolivši miris Youth Dew po podu te na taj način privukla pažnju i stvorila buzz među brojnim ženama upućujući ih na voditelja odjela robne kuće.

Ujedno ideju POKLONA UZ KUPNJU je izmislila upravo ova vizionarka jer je njena incijalna želja bila da ljepota izvire iz zadovoljstva a ritual kupnje proizvoda se mora povezivati sa ugodom baš kao i redovita i svakodnevna njega sa dobro odabranim proizvodom.

REVOLUCIONARNO OTKRIĆE : SERUM KAO KONCENTRIRANA NJEGA

Prateći potrebe klijentica i kako koža reagira na određene teksture i sastojke došla je do zaključka da koži u nekim periodima treba koncentriranija njega i tim saznanjem razvila proizvod koji je također implementiran na globalnoj razini u svim brendovima beauty industrije : koncentrirana njega ili SERUM za njegu kože lica.

Ambasadori branda ESTÉE LAUDER

INOVACIJA : LUKSUZNA i NOĆNA NJEGA

Koncept noćne njege i seruma je izumila upravo gospođa Lauder što se do danas održalo ne samo u brandu ESTÉE LAUDER

već su isti koncept preuzeli i ostali beauty brandovi uviđajući kako se upravo tijekom noćnog odmora koža najbolje regenerira i to iznimno uz pomoć dopunskog proizvoda : SERUMA .

Re-Nutriv Ultimate Lift Regenerating Youth Cream
ESTÉE LAUDER

1956. godine Re-Nutriv — Lansirana je prva luksuzna kolekcija za njegu kože. Estée Lauder vjeruje da žene žele najbolje u njezi svoje kože.

1982. godine Prvi repair serum na kozmetičkom tržištu Zvijezda je rođena!

1993. godine Evelyn Lauder osniva The Breast Cancer Research Foundation neprofitnu organizaciju koja podržava istraživanja raka. Do danas, BCRF je prikupio više od 350 milijuna dolara u svrhu istraživanja. 185 znanstvenika.

2011 Aerin Lauder lansira AERIN BEAUTY globalni lifestyle brand koji kombinira beauty proizvode, mirise, modne dodatke i proizvode za uređenje doma inspirirane Aerinim vlastitim stilom ( Bobby brown make up, Aramis, Aveda ..)

2020 ADVANCED NIGHT REPAIR najprodavaniji serum brenda Estée Lauder postaje još bolji uz novu tehnologiju i znanstvena istraživanja. Estée Lauder nastavlja biti lider u noćnom oporavku kože!

Double Wear Stay in Place

Estée voli izravno raditi s klijenticom – odgovarati na njezina pitanja i gledati kako joj lice ozaruje zbog razlike koju nova boja ili proizvod može učiniti u njezinom izgledu – i samopouzdanju.

Kao poslovna žena vizionarka, Estée Lauder nagrađena je mnogim nagradama tijekom svoje karijere. Primanje francuske Legije časti bila je jedna od najvećih točaka u njezinu životu. Podržala je brojne građanske i kulturne programe i druge dobrotvorne organizacije, uključujući obnovu palače Versailles i izgradnju nekoliko igrališta u Central Parku u New Yorku.

Izniman rast kompanije
1960-e označavaju ključno razdoblje rasta s izgradnjom triju proizvodnih pogona, širenjem u inozemstvo i lansiranjem dviju velikih robnih marki: Aramis – prve prestižne marke mirisa za muškarce i Clinique – koja revolucionira industriju i postaje jedna od najuspješnijih robnih marki u povijest kozmetike.

Aramis je kreiran 1966. godine i posvećen muškarcima koji vole tradiciju i klasiku
CLINIQUE revolucionarni brend u povijesti kozmetike

“In many ways women share a common language. No matter what our culture, no matter what our background, we understand each other.”

” Žene dijele isti zajednički jezik na bezbroj načina. Nevezano koja kultura ili povijest : mi se razumijemo.”

Estée Lauder

Članak izrađen u suradnji sa Orbico Beauty Hrvatska

You may also like