50.Obljetnica brenda i outfit za aktivan radni dan

piše: Ida Pavić

Renomirani njemački brend Marc Cain ekskluzivno je predstavio novu capsule kolekciju

Kolekcija je prikazana u Marc Cain trgovini u Zagrebu gdje su brojni uzvanici imali priliku vidjeti trendi komade koje je brend kreirao isključivo povodom velikog rođendana. Kolekcija reflektira DNK brenda pri čemu je fokus na stručnoj izradi pletiva, onome po čemu je Marc Cain i poznat, te popularnom leopard uzorku. Osim 50 artikala idealnih za jutarnje vježbanje, dan u uredu i večernje izlaske, mogu se pronaći i modni dodaci kao što su torbe, cipele i šalovi. Pokriveni su različiti stilovi, od uredskog, sportskog, elegantnog pa do ležernog, a capsule kolekciju obilježava i jedinstveni slogan „A day in leo“. Detalj koji posebno ističe cijelu kolekciju je jedinstveni logotip s izgledom mjerne trake, kreiran isključivo za 50. obljetnicu. On je element koji povezuje sve kampanje vezane uz rođendan te je usklađen s prepoznatljivim Marc Cain logotipom.

U središtu pozornosti bile su brojne poznate osobe koje su s oduševljenjem pregledale kolekciju i uživale u opuštenoj atmosferi među ostalima i renomirana Sonja Bienenfeld koja je sa svojim iznimnim iskustvom i znanjem iz modne industrije ( osnivačica prvog premium brenda u Hrvatskoj prije 20 godina) podijelila s uzvanicima neprocijenjiva iskustva i izabrala nekoliko upečatljivih komada za dress code : business smart.

Generalni direktori Marc Caina, Diana Brajković , Radmila Gostrec i Dirk Buscher te Mirella Silić, Trademarketing Manager.

„Dobar dan svima i hvala vam na dolasku. Drago mi je da ste s nama i da zajedno možemo proslaviti ovaj okrugli rođendan Marc Caina. Ove godine brend slavi velikih 50 godina, a mi smo s njima 31 godinu. Zahvaljujem Marc Cainu na predivnoj suradnji svih ovih godina, a nakon toliko godina poslovanja poslovni odnosi prerastu u prijateljstvo i u obitelj. Hvala vam na tome.“, izjavila je Radmila Gostrec, general manager Marc Cain storea Zagreb.

U središtu pozornosti bile su brojne poznate osobe koje su s oduševljenjem pregledale
kolekciju i uživale u opuštenoj atmosferi – Tara Thaller, Jelena Glišić, Petra Kraljev, Petra
Kurtela, Dorin Zelenika, Edina Pršić Babić i mnogi drugi.

Marc Cain ima 141 trgovinu širom svijeta, a da brend prati trendove može se vidjeti i u ovoj capsule kolekciji. Najviše se ističu haljine, odijela, pletiva, torbe, cipele i šalovi, a sve naravno u upečatljivom leopard uzorku! Posjetitelji su tako mogli uz pomoć stilistice Ivane Pavić naučiti kako najbolje iskombinirati sve komade i kreirati odličan outfit!

Nova kolekcija dostupna je u Marc Cain store Zagreb, Vlaška 26.

Izvpr : PR i Marc Cain

You may also like