BIPA: najbolju prodaju bilježe privatne robne marke

piše: Danijela Kušen

BIPA je predstavila 14 brendova vlastite marke s kojima pokrivaju široke svakodnevne potrebe kupaca

Predstavljanje asortimana BIPA vlastitih marki održano je na prvi dan proljeća, u Cogito Uraniji uz prisustvo brojnih medija, influencera i poslovnih partnera koji su imali priliku iz prve ruke isprobati neke proizvode i uživati u odličnoj atmosferi ovog proljetnog bruncha.  

Austrijski drogerijski lanac BIPA Hrvatska, dio njemačke grupe REWE, predstavio je ukupno 14 brendova s više od 900 proizvoda za ljepotu, njegu i kućanstvo koji su ekskluzivno dostupni na policama BIPA poslovnica, s ciljem da kupcima omogući provjerene i kvalitetne proizvode po povoljnijim cijenama koji zadovoljavaju široke svakodnevne potrebe, od dekorativne kozmetike i proizvoda za njegu lica i tijela, pa sve do proizvoda za domaćinstvo, bebe i kućne ljubimce.

„Uvođenje BIPA vlastitih marki u svoj asortiman odgovor je na sve veće potrebe tržišta za proizvodima koji će omogućiti odličnu kvalitetu, ali istovremeno i uštedu. U BIPI se trudimo u svakom trenutku biti u koraku s potrebama naših kupaca, stoga pozorno osluškujemo njihove želje i trendove na tržištu da bi im omogućili proizvode koji pružaju odličan omjer cijene i kvalitete, baš kao što su naši proizvodi BIPA marke. – istaknula je u svom pozdravnom govoru Tina Jurjević, izvršna direktorica BIPE Hrvatska.

„Svi proizvodi nastali su u suradnji sa stručnjacima kako bi kupcima omogućili proizvode koji odgovaraju njihovim željama, potrebama i budžetu. Kreirani su prema najvećim standardima, učinkovitim formulama i praktičnim pakiranjima, posebice proizvodi za djecu koji su prošli temeljita dermatološka ispitivanja. Cilj nam je u idućih nekoliko godina značajno povećati udio proizvoda u naš asortiman i kontinuirano ga prilagođavati potrebama tržišta.” – dodao je Arthur Pichler, operativni direktor BIPE Hrvatska koji je zaslužan za dolazak privatnih marki na hrvatsko tržište.

„Kao što i sama glavna poruka kampanje “Okruži se onima na koje možeš računati” govori, želja nam je našim kupcima olakšati svakodnevnu rutinu. Kroz simpatičan prikaz jednog svakodnevnog dana u obitelji htjeli smo približiti naš glavni cilj, a to je da pratimo i slušamo potrebe naših kupaca kako bi u svakom trenutku mogli pronaći sve što im je potrebno u BIPI.” – dodala je u svom govoru Željka Mojzeš, rukovoditeljica marketinga BIPE Hrvatska.

Brendovi koji su jučer predstavljeni, a bit će ekskluzivno dostupni u BIPA poslovnicama su Look by BIPA, Babywell, BI Care, BI Good, ZooRoyal, te BI Comfort, Clever, BI Home, BI Kids, BI Life, BI Styled, Billa Bio, Today i Vivess.

“Okruži se onima na koje možeš računati ” nova kampanja BIPA

Od ožujka kupci mogu pronaći na policama BIPE preko 900 proizvoda BIPA marke, namijenjenih za sve uzraste i potrebe.

Austrijski lanac drogerija BIPA dio je njemačke REWE grupe, prisutan u Hrvatskoj od 2007. godine. Od prve otvorene poslovnice u Vinkovcima do danas BIPA je otvorila ukupno 140 poslovnica i trenutno zapošljava 950 zaposlenika. Strategija ponude proizvoda BIPE bazirana je na suradnji s top robnim markama. U želji da inspirira i ohrabri, prvenstveno sve žene, ali i sve ostale, da pronađu svoje pravo „ja“, ne stavljaju se u okvire koje im društvo nameće i  ostanu svoji, BIPA je predstavila novu kampanju „Nepobjedive“. Ona pokazuje kako je ružičasta boja odlučnih, beskompromisnih i neustrašivih, bez obzira na to što se baš ona nepravedno često pripisuje svijetu nježnih i slabih. Ružičasta postaje boja inspiracije, boja snažnih žena  i svih drugih koji su na putu da ostvare svoj puni potencijal. U BIPI svaki kupac može biti siguran da će u širokoj ponudi baziranoj na atraktivnim i kvalitetnim proizvodima top robnih marki uvijek pronaći nešto za sebe, svoju obitelj i dom po odličnim cijenama.

IZVOR :Priopćenje

You may also like