Blagdanska bajka – kampanja DIOR

piše: Tony Lux

Diorova blagdanska čarolija u vrtu Tuileries

Blagdanska kampanja kuće Dior ostvarenje je svih ženskih snova. Bajkoviti Jardin des Tuileries, najdraži prijatelji, divna haljina, karusel… I u snježnoj idili kao čarolijom stvorene Diorove ikone – L’or de J’adore, Miss Dior, Sauvage, Rouge Dior, Prestige
linija…

Kampanja je zamišljena kao magična blagdanska noć, u kojoj Jardin des Tuileries blista kao u bajci,
prekriven netaknutim snijegom. Anya Taylor-Joy poput plavokose vile traži Diorove poklone koji se kao čarolijom pojavljuju u zaleđenoj fontani.

Samo jednim pokretom vile Anye cijeli vrt se kristalizira. Odjevena je u haljinu ukrašenu šljokicama, ima crvene usne, istaknute oči i suptilno zlatne nokte. Uz originalnu glazbenu podlogu iz filma “Alice u zemlji čudesa” Tima Burtona, njezina avantura vodi je niz staze, gdje Merkur i Fama jašu na Pegazu, bdijući nad njom dok otkriva predivne Diorove darove. L’or de J’adore i Miss Dior, Sauvage, Rouge Dior i Prestige – beauty ikone kuće materijaliziraju se na snijegu, upakirani u sjajne kutije koje je dizajnirao umjetnik Pietro Ruffo. Njeno putovanje završava ispred osvijetljenog karusela, gdje je čekaju prijatelji koji će s njom podijeliti trenutke radosti i darivanja.

U ovom veličanstvenom blagdanskom vrtu, oni koji obožavaju Dior ostvaruju svoje najluđe želje.

Maestro Christian Dior, živio je u blizini i pritom obožavao dragulj krajobraznog dizajna Andréa Le Nôtrea, vrt Tuileries. Park i dalje simbolizira prekrasni Grad svjetla te je i dalje povezan s kućom Dior, koja je partner u sadnji ruža i očuvanju prekrasnih
cvjetnih gredica koje je slavni dizajner toliko cijenio. Danas slike Benoîta Delhommea istražuju njegove puteljke, fontane i kipove, kao i poznati osmerokutni ribnjak s fontanom te veličanstvena vrata.

U srcu čudesne pop-up trgovine, zaleđena fontana okružena je ikonama kuće, od parfema do Prestige linije za njegu kože, preko Rouge Diora i make up kolekcije koju je posebno za tu prigodu osmislio Peter Philips, kreativni direktor Dior make upa.

Blagdanska limitirana izdanja i ikone kuće ukrašeni pozlaćenima dizajnom Pietra Ruffa.

“Da bih stvorio ovu kompoziciju, zamislio sam Christiana Diora kako šeće vrtovima i inspirira se svakim detaljem. Vrata Tuileries izgledaju kao da su izrezbarena čipkom,
a u čast arhitektu vrta zrakom se širi miris ružičnjaka, ruža Richelieu i Le Nôtre. Nacrtao sam uzorak da izgleda poput tkanina koje je nosila Katarina de Medici. U vrtu su statue, posebno Merkur i Fama koji jašu Pegaza… Tu je i osmerokutni bazen koji odražava sjaj Pariza”,

kaže Pietro Ruffo.

Prodajna mjesta : odabrane parfumerije Muller, Lana i Douglas.

Izvor :PR

You may also like