Chopard, The Artisan of Emotions

piše: Tony Lux

Maison Chopard

Osnovana 1860. kuća Chopard, The Artisan of Emotions, spaja naslijeđe tradicionalnog znanja i zanata svojih predaka kroz suvremene i etičke kreacije u proizvodnji vrhunskih švicarskih satova. Njegujući neograničenu kreativnost i vrhunsku kvalitetu Chopard to umijeće podiže na razinu kroz rad strastvenih i iskusnih majstora kroz cijelo stoljeće.

Kroz vodstvo obitelji Scheufele ujedno postaje jedan od najluksuznijih draguljarskih kuća i renomiranog brenda u proizvodnji accessories-a.

Od 2018., Chopard je prvi proizvođač satova i nakita koji koristi 100 % etičko zlato za proizvodnju svojih satova i nakita. Danas Chopard vodi obitelj Scheufele koja organizira resurse potrebnih za 50 različitih zanimanja u svoja tri proizvodna pogona gdje se posebna pažnja posvećuje internoj obuci i prijenosu znanja. Chopard živi u korak sa svojim prestižnim partnerstvima. Lojalni je službeni partner Filmskog festivala u Cannesu od 1998., te je isto tako od 1988. službeni mjerač vremena legendarne talijanske utrke klasičnih automobila 1000 Miglia.

Od 2014. Zlatna palma na CANNES filmskom festivalu izrađuje se od etičkog 18-karatnog žutog zlata s certifikatom Fairmined, odražavajući odgovoran pristup putovanjem u održivi luksuz. Dajući slavnoj nagradi ovu auru eko-odgovornosti, Chopard ispisuje novo poglavlje u svojoj povijesti, čvrsto ističući svoju odlučnost da radi u ime građanskog luksuza koji poštuje i ljudska bića i okoliš.

Draguljarski komadi nakita su često viđeni i na dodjelama Oscara.

Sofia Carson (Izvor : HELLO !)

Chopardova linija niche mirisa COLLECTION nalazi se samo u odabranim luksuznim parfumerijama i odlikuju je rijetki i probrani sastojci. Miris ORANGE MAURESQUE obiluje mirisima maurskog vrta i svježinom citrusa. Bazu čini hrast, blistav i nevjerojatno senzualan, Orange Mauresque je sofisticirana mješavina sokova, solarnog cvijeća i tisućljetnih nota jantara. Čudesan dah citrusnog voća, dragocjenog nerolija i absoluta cvijeta naranče, ugniježđen na balzamičnim notama Siam benzoin-a i copaiba balzama.

Zajednička ljubav kuće CHOPARD i JULIE ROBERTS

Zaštitno je lice nove kolekcije Happy Sport i Happy Diamonds od 2021. glumica Julia Roberts koja produbljuje Chopardov odnos s filmom i kinematografijom. Julia je muza za sve kolekcije Chopard ženskih satova i nakita. Redatelj James Gray definira njihovu zajedničku ljubav prema filmu očaravajućom novom kampanjom.

Happy Diamonds linija ručnih satova

ETERNAL INSPIRATION – vječna inspiracija Maison Chopard

Chopard svojom reinterpretacijom srca, univerzalnog simbola života i ljubavi, na prekrasan način svjedoči o raznolikosti ženskih poriva iz ljubavi.

Chopard LOVE
Chopard linija torbi predstavlja jedan dio unutar accessories-a

Chopard je stvorio prvi miris za crveni tepih, sjajni, koketni vrtlog najljepših ruža na svijetu. Šireći svoju auru poput crvenog tepiha, vrte se i plešu uz vrhunsku paradu prirodnih mirisa, stvarajući višestruke emocije.

Kuća Chopard u suradnji sa svjetskim liderom u proizvodnji i distribuciji naočala – tvrtkom De Rigo

Umijeće, kreativnost, inovativnost i održivost su neke od mnogih vrijednosti u središtu povijesne kuće Chopard ali i tvrtke De Rigo, svjetskog lidera u sektoru proizvodnje i distribucije naočala.
Ova suradnji nadilazi komercijalno partnerstvo i nastala je na autentičnim afinitetima odnosno jedinstvenom osjetljivošću u stalnoj potrazi za izvrsnošću i savršenstvom.
Partnerstvo koje se temelji na strasti za elegancijom i jedinstvenom kapacitetu kombiniranja savoir-faire i stručne zanatske tradicije s inovacijama i održivošću – sada ključnim vrijednostima – kako bi se udahnuo život u naočale inspirirane nakitom,
autentičnim umjetničkim djelima.


Barbara De Rigo, De Rigo, direktorica marketinga komentirala je: “Za nas Chopard
predstavlja izvrsnost i izvor velikog ponosa i zadovoljstva. S oduševljenjem stavljamo na
raspolaganje stručnost naših vrhunskih majstora i timova posvećenih odabiru
najinovativnijih materijala.“

Chopard Eyewear


Caroline Scheufele, Chopard, dopredsjednica i umjetnička ravnateljica dodala je: “Duh i
bit Choparda savršeno su interpretirani u kolekcijama naočala kreiranim stručnim rukama
pojedinaca iz De Riga. Tvrtka koja nam nudi svu sofisticiranost proizvodnje „Made-in-Italy“,
dok istovremeno prati sve tehnološke evolucije.“


Stručni draguljari naočala rade u tvrtki u Longaroneu. Umjetnici koji, zahvaljujući svom umijeću, kreiraju Chopard naočale slijedeći proizvodne procese koji su tipični za sektor izrade nakita i satova, s velikom pažnjom na izbor i korištenje sve održivijih, najsuvremenijih materijala.
Od 2020. godine, De Rigo je krenuo na put prema „odgovornim naočalama“, što uključuje korištenje materijala koji se temelje na prirodnim komponentama, kao što su bio acetati i leće te uvođenje kućišta izrađenog od recikliranih materijala u skladu su etičkim standardima Maison-a.
Predanost u skladu s „Putovanje u Održivi Luksuz“ kojega je Chopard pokrenuo davne 2013.godine, ambicioznim i dugoročnim projektom kako bi napravio razliku u svijetu luksuza.
U De Rigu, Chopard kolekcije naočala proizvedene su unutar sektora, gdje naočale sastavlja majstor samostalno, od početka do kraja.
Analogije između naočala i nakita su dubokoumne i sofisticirane. Svaki dio je podvrgnut brojim kontrolama kvalitete kako bi se zagarantirala savršenost rezultata, a kristali se precizno nanose ručno.
Chopardova stalna pažnja prema izvrsnosti i velika ljubav prema kinematografiji i vintage automobilima svake godine dolaze do posebnog izražaja u dva posebna izdanja: ženski stil Red Carpet – u potpunosti obložen 23K zlatom, kreiran za Filmski festival u Cannesu, čiji je službeni partner također Chopard – te muški stil Classic Racing, povezan sa svijetom moto utrka.
Chopard kolekcije naočala dostupne su u najboljim optikama diljem svijeta,,a u Hrvatskoj u Optici Anda, Stepinac, Briljant, Beljan i Shahini optici.

De Rigo


De Rigo je svjetski lider u dizajnu, produkciji i distribuciji dioptrijskih okvira i sunčanih naočala vrhunske kvalitete. Grupa je jedan od vodećih igrača u industriji naočala zahvaljujući trgovačkim lancima General Optica (Španjosla), Mais Optica (Portugal), Opmar Optik (Turska) and affiliate Boots Opticians (UK). Zahvaljujući širokoj veleprodajnoj mreži kojom upravlja De Rigo Vision S.p.A., proizvodi Grupe se distribuiraju u približno 80 zemalja, najviše u Europi, Aziji i Americi, kroz 18 tvrtki i preko 100 neovisnih distributera. Grupa sada opslužuje sva najvažnija svjetska tržišta sa svojim brendovima, Lozza, Police, Sting
and Yalea, and licences Aramis, Barrow, Blumarine, Chopard, Diff Eyewear, Escada, Fila, Furla, Gap, John Varvatos, Jones New York, Just Cavalli, Lucky Brand, Mulberry, Nina Ricci, Philipp Plein, Philosophy di Lorenzo Serafini, Roberto Cavalli, Tous, TUMI, Twinset, Victor Hugo and Zadig&Voltaire.

IZVOR : PR

You may also like