GIVENCHY GENTLEMAN SOCIETY novi miris za muškarca urbanog mindseta

piše: Tony Lux

PREDSTAVLJEN NOVI MIRIS LEGENDARNE FRANCUSKE MODNE KUĆE GIVENCHY, GENTLEMAN SOCIETY

Prvo lansiranje mirisa Gentleman kuće Givenchy bilo je davne 1975. godine. Pretežito drvenasta olfaktorna nota mirisa bila je kreirana i tada za poslovnu elitu poznatu po svojim manirima ali i mindsetu koji izlazi iz okvira “normalnog” baš kao što je bio slučaj i kod osnivača brenda Hubert de Givenchy-a.

Prvi Givenchy GENTLEMAN lansiran je 1975. godine pod vodstvom osnivača i vizionara brenda Hubert de Givenchy-a koji je odgovorio na pitanje
ŠTO DOISTA DEFINIRA PRAVOG GOSPODINA (“GENTLEMAN-a”) ?

Nakon 40 godina i note mirisa su drugačije ali GENTLEMAN je još uvijek – svojstven, kvalitetnih manira i autentičan.

Sinoć je u galeriji Kranjčar uz prisustvo medija i brojnih gentlemana iz društvenog života predstavljen novi miris legendarne francuske modne kuće Givenchy – Gentleman Society

Danas Givenchy zamišlja muškarce koji nose ovaj miris okupljene u suvremenom Gentleman Societyju, zajednici koja odražava višeslojnu muškost, koja razmišlja odlučno i napredno. Društvene vještine i neobičan stav članova te zajednice, neovisno o njihovom porijeklu i priči nadahnuli su miris koji otvara vrata Gentleman Societyja svima koji se identificiraju s takvim svjetonazorom. 

Kao predstavnici GENTLEMAN SOCIETY-a u Galeriji Kranjčar svoj ‘’skate performance’’ izveli su braća Ernest i Marino Mazarekić, a ugledni hrvatski grafiter Krešimir Golubić – Leon GSK demonstrirao je vještinu izrade grafita.

Upravo kao i samo zaštitno lice koje predstavlja samouki umjetnik, karizmatični Benjaminu Clementineu, lokalni umjetnici inspiriraju svojom životnom pričom i utjelovljuju Givenchy novu definiciju muškarca pravih manira – gospodina.

U kontekstu tog suvremenog viđenja gentlemana, kreatorice mirisa Maia Lernout i Karine Dubreuil, zamislile su neobičan miris na bazi najkvalitetnijih sastojaka, odabranih zbog jedinstvenih mirisnih svojstava i dugotrajnosti pa tako Gentleman Society nosi ekskluzivnu kombinaciju cvjetno-drvenaste dualnosti, a aromatičan miris ostavlja nezaboravan mirisni trag. Bobice borovice iz Hrvatske spajaju se s kardamom iz Gvatemale, note europske kadulje dodaju biljne aromatične note, otvarajući put prema srcu mirisa, a absolut narcisa koja se prerađuje u svjetskoj mirisnoj prijestolnici Grasseu, miješa svoje zelene animalne tonove s puderastim mošusnim mirisom irisa iz Maroka. Obogaćuju je drvenaste note cedra s Himalaje i sandalovina iz Australije te kvartet vetivera različitog podrijetla i ekstrakcije. Esencija vetivera s Madagaskara, donosi dimljenu i prženu, gotovo slanu notu, dok vetiver iz Urugvaja otpušta intenzivnu kakao balzamičku esenciju. Vetiver s Haitija predstavlja se s veselim, živahnim mirisom zelenog u kombinaciji nota drveta i lješnjaka, a upotpunjene kremastom sandalovinom, ambroxanom i apsolut vanilijom s Madagaskara, stvaraju toplu, opojnu bazu savršeno usklađene senzualnosti. Ovaj, po prvi puta stvoreni miks omogućuje prijenos olfaktornog bogatstva osnovnog sastojka, originalno se naslanjajući na 4G logo kuće Givenchy.

Gentleman Society Eau de Parfum dolazi u bočicama od 60 i 100 ml. Dostupan je i kao must-have asortiman za kupanje: gel za tuširanje te dva dezodoransa (u obliku stika i spreja) upotpunjuju ritual parfumiranja.
Prodajna mjesta i webshop : Muller, Douglas i Parfumerija Lana

Zamišljena kao simbol okupljanja, bočica mirisa Gentleman Society u isto vrijeme je snažna i profinjena, linije su naglašene unutrašnjim lakiranjem koje stvara dojam tajanstvenosti, a u skladu s ekološkom odgovornosti brenda sastoji se od 15% recikliranog stakla.

Izvor : PR #GivenchySociety @givenchyBEAUTY

You may also like