Kako postići ‘no make-up’ izgled

piše: Ida Pavić

Svakodnevni make up za mora biti prozračan i postojan tijekom cijelog dana kako bismo zadržali svjež izgled lica.

Važno je i ne pretjerati sa naglašavanjem kontura, odnosno pretjeranim naglašavanjem očiju, preintenzivnim nijansama rumenila i bronzera te pretamnim nijansama ruževa za usne. Ukoliko želimo dnevni look za ured – bitno je zadržati svjež izgled  te nježno naglasiti prirodnu ljepotu lica.

Svakako izbjegavajte sjajna sedefasta sjenila s obzirom da nakon nekoliko sati sedefaste nijanse sjenila očima daju umoran izgled. Prilikom korištenja highlightera, pripazite da ga nanesete na odgovarajuće mjesto na licu kako bi se postigao željeni efekt, s obzirom da sjaj uvijek naglašava nepravilnosti te nepravilnim nanošenjem može istaknuti pore i bore.

Crvene ili tamnije  nijanse ruževa izbjegavajte ukoliko ih niste u mogućnosti popraviti. Trenutno su vrlo popularni mat ruževi za usne, međutim i oni nakon nekog vremena zahtijevaju prepravak. (Na otvornoj fotografiji nijansa 135_DOUCE_CHALEUR i niže brenda Lancôme; nijanse 888 French Idol i 196-French_Touch )

Na fotografijama : L’ABSOLU ROUGE INTIMATTE NJEŽNI MAT RUŽ ZA USNE / L’ABSOLU ROUGE DRAMA MATTE PUDERASTI MAT RUŽ ZA USNE

Healthy reflection ili zdrava blistavost make up-a

 Blistav ten je poželjan ali sjaj od pretjeranog lučenja sebuma – nikako. Poželjno je nanijeti puder na nos, čelo i bradu i to vrlo tankim slojem (!) transparentnog pudera u kamenu.

Savjeti regionalnog make up artista brenda Lancôme: Milana Zorića

Brend Lancôme je poznat  već 80 godina po tome da postavlja make up trendove s inovacijama i kultnim proizvodima.

Mnogi proizvodi, poput maskara i tekućih pudera su već godinama omiljeni beauty proizvodi na policama žena diljem svijeta. Neki kultni proizvodi su i danas najprodavaniji proizvodi unutar cjelokupnog asortimana parfumerijske luksuzne kozmetike, a žene koje su već dugi niz godina stalni parfumerijski klijenti – i danas su vjerne proizvodima poput ikonične Hypnôse maskare.

Razgovarali smo sa regionalnim make up artistom Milanom Zorićem o tome koji su aktualni trendovi za postizanje neutralnog make up looka.

Milan Zorić, make up artist za Lancôme :

Užurbani način života nas je potaknuo da primjenjujemo što jednostavniji make up, tj. NO make up look.  Riječ je o vrlo nježnom i suptilnom izgledu koji je postojan tijekom cijelog dana, ali prirodan. Uz pomoć nekoliko osnovnih Lancôme proizvoda i jednostavnih tehnika, vrlo lako se može postići cjelodnevni no-make up look za poslovnu urbanu ženu koji odiše svježinom.

Milan Zorić , regionalni make up artist za Lancôme

TEINT IDÔLE ULTRA WEAR

eternall.hr:

Lansirali ste novi puder – koja je tehnika najbolja i koja je podloga najbolja za korištenje Teint Idôle Ultra Wear tekućeg pudera?

Milan Zorić, make up artist za Lancôme:

Tehnika koju preporučujem za ovaj puder je apliciranje pomoću plosnatog, ravnog  kista, poput slikarskog. Ovaj puder je savršen za sve tipove kože uz adekvatnu pripremu kože, odnosno adekvatnom rutinom njege lica s toga  kao podlogu, preporučujem Advanced Génifique serum.

eternall.hr:

Koji tips & tricks za tekući puder je najvrjedniji i kojeg biste rado podijelili s nama?

Milan Zorić, make up artist za Lancôme:

Kad su u pitanju tips & tricks za Teint Idôle Ultra Wear tekući puder, odličan učinak se postiže sa miješanjem Advanced Génefique seruma s puderom. koji daje efekt svježine i blistavosti.

eternall.hr:

Koji proizvodi su must have u kozmetičkoj torbici i kako popraviti make up s njima tijekom dana?

Milan Zorić, make up artist za Lancôme:

Must have proizvod je Lancôme rumenilo u stiku, koje se može koristiti za obraze, oči i usne u svakoj prilici. Također bih dodao kao must have našu već poznatu Lash Idôle maskaru.

Maskara će najelegantnije naglasiti konture očiju. Jedna od najprodavanijih maskara u svijetu zasigurno su od brenda Lancôme : Hypnose i Lash Idôle .

Rumenilo u sticku i novi mat ruž za usne L’ABSOLU ROUGE INTIMATTE

Otkrijte Lancôme svijet ljepote – prijavite se za novosti i među prvima otkrijte novitete, ekskluzivne ponude i proizvode. Ujedno prijavom na newsletter ostvarujete 15% popusta na prvu sljedeću kupovinu na lancome.hr

Članak izrađen u suradnji sa brendom Lancôme .

You may also like