Ljeto je obogaćeno sa novim mirisnim putovanjima : L’eau Kenzo Florale & L’eau Kenzo Boisée 2022

piše: Tony Lux

Kenzo je nacrtao svoju inspiraciju iz ove snažne prirode kako bi prezentirao L’eau Kenzo pour Homme i pour Femme.

Danas, Kenzo se vraća izvoru svojih jedinstvenih kreacija, stvarajući dvije nove varijacije L’eau Kenzo Florale i L’eau Kenzo Boisee.

Četiri čiste vode čija pakiranja su ujedinjena u kolekciji rođenoj u želji da ispriča priču vode prepune sreće i života.

i nesputana, kao i sama priroda, voda teče slobodno.

Vječni izvor života, bez mirisa u prirodi, otvara vrata mirisnoj mašti. Kenzo je formirao miris vode sa L’eau Kenzo, mirisnom kreacijom za žene lansiranoj 1996.godine, a za muškarce 3 godine kasnije.

„Voda nema boje, stoga sam htio vodu punu boja. Sa voćem, cvijećem, svježinom i prije svega srećom. “ objašnjava Oliver Cresp.

Kenzo obogaćuje svoju liniju sa dva nova mirisa: L’eau Kenzo Florale i L’eau Kenzo Boisee. Inspirirani mladenačkom energijom koja je infuzirana željom za čistom srećom, ova dva mirisa su obojena vodenim svijetom svježine i aromatičnosti.

Oliver Cresp potpisuje L’eau Kenzo Florale kompoziciju, koja otkriva svoju aromatičnost u buketu bijelog božura i pupoljaka ruže koji leže na bazi od cedra. Svježa i nježna toaletna voda, nijansirana suptilnom ružičastom bojom, koja miluje kožu.

Aurelien Guichard, majstor parfumer, u čijim rukama je stvoren L’eau Kenzo Boisee, predstavlja nam miris koji je pojačan vitaminima prešanog limuna i začinjen đumbirom. Omotan u suptilnu, mošusnu koru tamjana, ova osunčana toaletna voda pršti energijom u dodiru sa kožom.

Kultna kristalna bočica svake L’eau Kenzo kreacije odaje počast snazi oceana. Potaknuti snagom svoje minimalističke okomitosti, njegove organske i valovite linije dočaravaju veliki, vrtoglavi val kod Kanagawe, poznat po gravuri japanskog umjetnika Hokusaija.

Posvećen ljepšem svijetu, Kenzo je dizajnirao bočice koje sadrže 15% recikliranog stakla. Reinterpretirana pakiranja u 2022.godini su čiste bijele ambalaže na kojima je diskretno istaknut vodeni val. Umirujući, gotovo spiritualni dizajn obojan je sa nijansama različitih mirisa: svijetloplava boja za L’eau Kenzo pour Femme, tamnoplava, duboka poput mora za L’eau Kenzo pour Homme, nježna ružičasta za L’eau Kenzo Florale i narančasta za L’eau Kenzo Boisee.

Primijenjeni na pakiranja izrađenima od papira iz odgovornih izvora s FSC certifikatom i drugih kontroliranih izvora, ovi motivi i nazivi mirisa otisnuti su biljnim bojama bez uporabe tehnike vrućeg tiskanja.

Preporučena prodajna cijena za L’eau Kenzo Florale za nju i L’eau Kenzo Boisée za njega:

30ml je 356 kn.

50ml je 498 kn.

članak izrađen u suradnji sa KENZO distributerom za Hrvatsku.

You may also like