Ona mi uvijek najbolje otvori oči ..

piše: Danijela Kušen

Iako su razne teorije kako nije baš najbolji izbor za zdravlje, ustanovili smo da je najbitnije naći mjeru i – kvalitetno zrno kave.

Navika ispijanja kave u Hrvatskoj ima već dugu tradiciju, od tradicionalno turske pa espresso, machiatto ( espresso s kap mlijeka), caffe latte ili bijela kava.

Navike su se proširile do toga da bez obzira i ako ju pijemo s mlijekom a ne toleriramo laktozu iz kravljeg mlijeka – u omiljenom caffe baru ispijamo espresso s bademovim ili zobenim mlijekom.

Ili ristretto – vrlo kratki espresso bez mlijeka.

Iako je ristretto talijanski recept i ispija se brzinski s nogu, ujedno nebitno koji recept nam najviše odgovara volimo ispijati kavu kao japanci zeleni čaj – ritualno i u miru ili u ugodnom društvu.

Dan koji počinje bez omiljenog gutljaja kave za prosječnog kavoljupca u Hrvatskoj je gotovo nezamisliv. Ispijanje kave im je toliko drago da to rade više puta dnevno, čak 91% kavu pije nekoliko puta u danu dok samo 9% to radi samo ujutro. Kada je doba dana u pitanju 87% radije bira jutro za uživanje u kavi dok samo 13% kavu radije pije poslije ručka.
De’Longhi Hrvatska proveo je detaljno ispitivanje tržišta i dodatno otkrio da ispitani kavopije više vole kavu s mlijekom (94%) nego sa šlagom (6%). Čak 71% njih kaže da kavu pije zbog opuštanja, a 29% zbog druženja. Ipak većina kavopija, njih 58% više voli kavu popiti u društvu nego da to rade sami.
Svugdje je lijepo, ali kod kuće je najljepše vrijedi i kada je ispijanje kave u pitanju jer 72% ispitanika više voli piti kavu kod kuće.
No, što mislite jesmo li kao i Talijani više za espresso ili ipak radije pijemo cappuccino? Hrvati su se ipak odlučili za cappuccino, konkretno njih 58% dok je 42% odabralo espresso.

*Anketa je provedena na društvenim mrežama De’Longhi Hrvatska te putem kanala influencera

De’ Longhi Grupa jedan je od globalnih lidera u segmentu kućanskih aparata, posvećenih svijetu kave, kuhanja,
klimatizaciji te kućnoj njezi. De’ Longhi brand distribuira svoje proizvode u 120 zemalja te zapošljava više od
9.000 ljudi na globalnom tržištu. Brand je osnovan 1974. godine, dok portfolio sadrži i poznate
svjetske brandove poput Kenwooda (svjetski lider u sektoru pripreme hrane), Braun (segment kuhanja i njege) te
Ariete (segment inovativnog dizajna u pripremi hrane, čišćenju te glačanju). Osim navedenih renomiranih
brandova, od prošle godine De’ Longhi grupa je i vlasnik Capital Brandsa, odnosno kompanije u čijem su portfelju
brandovi Nutribullet i Magic Bullet. De’ Longhi kompanija je danas pod stručnim vodstvom Giuseppea de’ Longhija
(Predsjednika Uprave), Fabia de’ Longhija (člana Uprave) te Massima Garavaglia (generalnog managera).
Više informacija o kampanji te o De’ Longhi brandu možete pronaći na službenim web stranicama –
https://www.delonghi.com/hr-hr.

izvor : De’ Longhi / Unsplash (angelina-and-antonis-antoniou)

You may also like