Održivost modnog brenda utemeljenog na obiteljskom entuzijazmu

piše: Ida Pavić

Brend INUIKII vodi se za time da je najbitnije usaditi povjerenje u proizvod

Obiteljska kompanija koja doživljava globalni uspjeh zadnjih 10 godina upravo zbog povjerenja potrošača u kvalitetu proizvoda i osluškivanje tržišta.

Inspiracija iza dizajna u INUIKII brendu odražava kreativnu energiju osnivača – INUIKII su osnovali Cinzia Maag i njeni sinovi Danilo i Alessio 2013. godine, prvobitno dizajnirajući modele za hladniji period u godini kada su stil i funkcionalnost – ključni. Glavni koncept je raditi s organskim i održivim materijalima iz prirode – poput stanovnika Grenlanda.

U našem razgovoru sa utemeljiteljima ovog brenda osnova njihovog poslovanja je da se vode za tim kako treba slobodnije stvarati kako bi pojedince ohrabrili u njihovoj individualnosti što neminovno vodi ka jedinstvenom dizajnu.

Ohrabrujemo individualnost kako bi stilizirali naše proizvode

U evoluciji samog brenda proces izgradnje brenda iznimno je povezan s odnosom između proizvoda i pojedinaca koji ih koriste.

Shvatili smo da je povjerenje osnova ove veze, i to je povjerenje koje rado pružamo našim dragim potrošačima. Kreativnost i individualnost su srž onoga što čini INUIKII posebnim. Vjerujemo da osobni dodir potrošača dodaje sloj jedinstvenosti našim proizvodima koji se jednostavno ne može replicirati putem tradicionalnih marketinških strategija. Vidjeli smo njihovu inovaciju u akciji, kako transformiraju naše proizvode u vlastitu sliku samoprikazivanja.

Cinzia Maag, osnivačica i izvršna direktorica INUIKII-a

Cinzia Maag, osnivačica i izvršna direktorica INUIKII-a : “Estetika je moja strast i ono što obožavam.”

INU-IKII, ime s dvije riječi opisuje ljepotu dvije priče

“Inu” kao riječ znači privlačno i koristi se za opisivanje riječi “djevojka”. S druge strane, “Ikii” predstavlja hladnu i udobnu stranu čizama, “hladno” na jeziku Inuita – INUIKII “ljepota hladnoće”.

Temelj brenda leži u prihvaćanju različitosti i dizajniranju izjava koje ruše očekivanja. INUIKII se fokusira na razvoj upečatljive i prilagodljive obuće koja će privući modernu ženu i muškarca.

“Vidimo sebe kao jednu veliku obitelj”, kaže Cinzia Maag, osnivačica i izvršna direktorica INUIKII-a, “proslavljajući jedinstvenosti i snage koje svaki od nas donosi INUIKII-ju. Naš krajnji cilj je omogućiti nositelju svakog našeg komada da se osjeća stylish i udobno, ali, što je najvažnije, kada obuju naše cipele, stvaraju individualnu modnu izjavu koja je sasvim njihova.” Cinzia je rođena u Perugiji, središnjoj Italiji, i kao djevojčica doselila se u Švicarsku početkom šezdesetih godina. Ovdje je završila školu i radila u banci prije nego što je započela globalno prepoznatljiv brend.

Zanatsvo i pažnja prema detaljima čine INUIKII čizme jedinstvenima.

Velike ideje,velikih umova

Nakon izuzetno uspješnog početka, INUIKII je svoj fokus usmjerio prema globalnoj distribuciji, što je dovelo do nastanka partnerstva i susreta velikih ideja. INUIKII se susreo s švedskom modnom poduzetnicom, Nicole Nordin. Nicole je započela s distribucijom INUIKII-a i brzo uvidjela popularnost brenda koji je popunjavao prazninu na tržištu obuće; stil i izdržljivost s održivošću u srcu. To je na kraju dovelo do udruživanja snaga i stvaranja partnerstva.

Mi kao obitelj (Cinzia, Danilo, Alessio) započeli smo s brendom koji je nova modna marka obuće posebno za hladnije zimske mjesece. Brend je lansiran 2013. godine i već je popularan u mnogim zemljama te ima svjetsko priznanje.

IZVOR: PR i https://inuikii.com/

You may also like